torsdag 14 oktober 2010

2005 HÄRINGE SLOTT, 70 ÅRSJUBILEUM

5 kommentarer:

  1. Hej Bengt, först nu konstaterar jag att det finns ett fint album också från 70-årsfesten på Häringe. Det var kul att återuppleva det och som vanligt var det proffsigt upplagt. Vi hade minst lika roligt då som i Grisslehamn och det var kul att återse propre Per Silfversparre med fluga och Jan Sandberg i bilderna. Tack. Det här har väl också Din kompis "Lodarn" hjälpt Dig med? hälsar Dieter

    SvaraRadera
  2. Hallå
    Kul att Du gillar Häringefesten.
    Nu har LOdarn lärt mig programmer ISSUU, så Häringhe har jag faktiskt producerat be myself !
    Tack också för bra bilder från Löwet. Några finns sedan i morse på 35-bloggen.

    SvaraRadera
  3. Hallå själv, Bra, då kommer vi att få se fina album i fortsättningen. Det skall bli kul. kanske från julfesten på Eriksberg?

    SvaraRadera
  4. Förhoppningsvis är det någon som dokumenterar Julfesten. Själv befinner jag mig med hustru på Madeira. Vi firar Ullas 65- och min 75-årsdag på denna sagolikt sköna ö. Kommer hem den 8/12 kl 21.20 till Arlanda, men då har Ni kanske gått hem ?

    SvaraRadera
  5. Ha en skön avkoppling på sagoön. Så lång som till sena kvällen är nog inte lunchen på Eriksberg. Vi brukar ju lämna senast 16.00. Det kanske blir någon efterfest någonstans? Vi kommer förmodligen att gå. I så fall skall jag försöka kommma ihåg att ta med kameran. Kolla Din mejl dagen efter Du kommit hem.

    SvaraRadera